رپورتاژ آگهی را در یک جمله میتوان پرداختن به موضوعی پیرامون یک برند دانست. یک گزارش مخصتر و مفید از برند شما که در آن چند عبارت برای سئو هدف گذاری میگردد. هر عبارت لینک شده باید در ادامه تیترهای جداگانه قرار گرفته باشد. رپورتاژ آگهی به متن یا مقاله ای گفته میشود که در آن به صورت غیرمستقیم به معرفی خدمات یا محصولات یک کسب و کار اشاره میگردد.
به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه های رپورتاژ آگهی دیگر داشته باشد. همچنین برای دریافت هزینه رپورتاژ آگهی و قیمت خرید رپورتاژ می توانید به بخش تعرفه رپورتاژ آگهی مراجعه نمایید. چون مخاطبین از این طریق شما را جستجو میکنند و بهتر است از یک کلمه کلیدی با search volume بالا و difficulty پایین استفاده کنید.
رپورتاژ آگهی چیست تاثیر رپورتاژ در سئو چگونه رپورتاژ بنویسیم-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
به دلیل اهمیت اعتبار و رتبه سایت منتشرکننده رپورتاژ در بحث سئو، نباید سایتهای غیر مرتبط با سایت شما انتخاب شود. اما سایتهای عمومی مثل خبرگزاریها، فقط مناسب کسب و کارهایی است که محصولی با مخاطب عام دارند و یا هدفشان از انتشار رپورتاژ، خبررسانی عمومی باشد. همانطور که در مقدمه مقاله گفته شد، محتوا در بازاریابی دیجیتال در کنار تبلیغات قرار میگیرد. یعنی همان هدف تبلیغات را دنبال میکند اما با ارائه ارزش به مشتری.
درست است که رپورتاژ آگهی یک موقعیت برای نمایش سایت یا برند شما است، اما بهتر است به طور مستقیم در مورد کسب و کار و محصولاتتان صحبت نکنید. مزیت دیگر رپورتاژ آگهی هزینه مناسب آن است که نسبت به خیلی از روشهای پولی دیگر خرج کمتری دارد. مخصوصا اگر خیلی قوی و خوب نوشته شده باشد و بتواند مخاطبین زیادی جذب کند، کاملا ارزش صرف این هزینه را دارد. از طرف دیگر اگر متن شما جذابیت داشته باشد، سایتهای زیادی مایل به همکاری با شما هستند.
شرکت داده آسان ایرانیان توانست از رتبه شش شورای عالی انفورماتیک به رتبه چهار ارتقا پیدا کند. پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده میشود. امکان همکاری با سایت هایی که فعالیت آنها مغایر قوانین کشور است وجود ندارد. امروزه زندگی انسان وابسته به چند چیز بسیار مهم می باشد، یکی از ان ها گوشیهای هوشمند است که تغییرات بسیاری را در زندگی انسان ایجاد کرده است .
هزینه رپورتاژ چقدر است؟
به خصوص اگر محتوای مقالهای که ارائه دادهاید، جذاب و با کیفیت بوده و توانسته باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. البته همیشه استثنا وجود دارد، اما بیشتر وبسایتها، رپورتاژها را حذف نمیکنند. همین باعث میشود تا کاربران بیشتری با برند و محصولات شما آشنا شوند. پس زمان را هدر ندهید و برای ارتقای محبوبیت و شهرت برند خود، یک محتوای ایدهآل تهیه و آن را در یکی از وبسایتهای معتبر و پربازدید منتشر کنید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر میکند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
با خرید رپورتاژ آگهی میتوانید مشتریان جدیدی پیدا کرده و همچنین، موجب ارتقای جایگاه وبسایت خود در موتورهای جستجو شوید. میتوان به صورت مستقیم، سایتهایی که با کسب و کار و هدف انتخابی مرتبط باشند را مشخص کرده و راههای تماس با مدیران آن سایت را پیدا کرد. سپس با مذاکره با مدیران و گرفتن قیمت رپورتاژ آگهی، با آنها به توافق رسید. این روش سخت و وقتگیر است و تنها مناسب کسب و کارهای بسیار تخصصی است که تعداد سایتهایی که مناسب رپورتاژ آنها بوده، کم باشند.
تفاوت رپورتاژ آگهی با مقاله بلاگ در چیست ؟
ما در تولید محتوای رپورتاژآگهی نیز همراه شما هستیم تا محتوایی جذاب و سئو شده برای موتورهای جستوجو منتشر کنید. در همین راستا تلاش میکنیم مطابق با نیازهایتان، بهترین تیمهای تولید محتوا را به شما معرفی میکنیم. رپورتاژ آگهی یا Advertorial یک روش تبلیغات متنی است که سایتهای مختلف از آن برای آگاهی از برند، تبلیغ محصول و خدمات و افزایش بازدید استفاده میکنند. از طرف دیگر چون رپورتاژ آگهی لینکهای خارجی دائمی برای صفحات سایتتان به همراه دارد، از دید گوگل لینکهای معتبری محسوب میشود. البته گوگل به طور کلی با لینکهای پولی مخالف است و اگر بفهمد سایت شما را جریمه قیمت رپورتاژ – https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – میکند. اما اگر به غیر از دریافت لینک خارجی، به سایر نکات مهم مثل سئو داخلی پرداخته باشید، گوگل کمتر به شما شک میکند.
- در واقع، تولید رپرتاژ خبری یک سرمایهگذاری مطمئن در فرآیند برندینگ است.
- پاسخ به تمامی این سوالات استراتژی تولید محتوای رپورتاژ را مشخص میکنند.
- ✅ از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند.
- با انتخاب یک عنوان خوب یا بد، شانس خوانده شدن مقالهی شما میتواند چند برابر افزایش یا کاهش پیدا کند.
- به احتمال بسیار زیاد، روزانه با انواع تبلیغات در رادیو، تلویزیون، پادکست یا فیلمهای آموزشی روبرو هستید.