
بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1404
رپورتاژ آگهی چیست تاثیر رپورتاژ در سئو چگونه رپورتاژ بنویسیم-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
درست است که رپورتاژ آگهی یک موقعیت برای نمایش سایت یا برند شما است، اما بهتر است به طور مستقیم در مورد کسب و کار و محصولاتتان صحبت نکنید. مزیت دیگر رپورتاژ آگهی هزینه مناسب آن است که نسبت به خیلی از روش های پولی دیگر خرج کمتری دارد. مخصوصا اگر خیلی قوی و خوب نوشته شده باشد و بتواند مخاطبین زیادی جذب کند، کاملا ارزش صرف این هزینه را دارد. از طرف دیگر اگر متن شما جذابیت داشته باشد، سایت های زیادی مایل به همکاری با شما هستند.
به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه های رپورتاژ آگهی دیگر داشته باشد. همچنین برای دریافت هزینه رپورتاژ آگهی و قیمت خرید رپورتاژ می توانید به بخش تعرفه رپورتاژ آگهی مراجعه نمایید. چون مخاطبین از این طریق شما را جستجو می کنند و بهتر است از یک کلمه کلیدی با search volume بالا و difficulty پایین استفاده کنید.
رپورتاژ آگهی را در یک جمله میتوان پرداختن به موضوعی پیرامون یک برند دانست. یک گزارش مخصتر و مفید از برند شما که در آن چند عبارت برای سئو هدف گذاری میگردد. هر عبارت لینک شده باید در ادامه تیتر های جداگانه قرار گرفته باشد. رپورتاژ آگهی به متن یا مقاله ای گفته میشود که در آن به صورت غیرمستقیم به معرفی خدمات یا محصولات یک کسب و کار اشاره میگردد.
به دلیل اهمیت اعتبار و رتبه سایت منتشرکننده رپورتاژ در بحث سئو، نباید سایت های غیر مرتبط با سایت شما انتخاب شود. اما سایت های عمومی مثل خبرگزاری ها، فقط مناسب کسب و کارهایی است که محصولی با مخاطب عام دارند و یا هدفشان از انتشار رپورتاژ، خبررسانی عمومی باشد. همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، محتوا در بازاریابی دیجیتال در کنار تبلیغات قرار می گیرد. یعنی همان هدف تبلیغات را دنبال می کند اما با ارائه ارزش به مشتری.
ما در تولید محتوای رپورتاژآگهی نیز همراه شما هستیم تا محتوایی جذاب و سئو شده برای موتورهای جست وجو منتشر کنید. در همین راستا تلاش می کنیم مطابق با نیازهای تان، بهترین تیم های تولید محتوا را به شما معرفی می کنیم. رپورتاژ آگهی یا Advertorial یک روش تبلیغات متنی است که سایت های مختلف از آن برای آگاهی از برند، تبلیغ محصول و خدمات و افزایش بازدید استفاده می کنند. از طرف دیگر چون رپورتاژ آگهی لینک های خارجی دائمی برای صفحات سایتتان به همراه دارد، از دید گوگل لینک های معتبری محسوب می شود. البته گوگل به طور کلی با لینک های پولی مخالف است و اگر بفهمد سایت شما را جریمه قیمت رپورتاژ - https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ - می کند. اما اگر به غیر از دریافت لینک خارجی، به سایر نکات مهم مثل سئو داخلی پرداخته باشید، گوگل کمتر به شما شک می کند.
- در واقع، تولید رپرتاژ خبری یک سرمایه گذاری مطمئن در فرآیند برندینگ است.
- پاسخ به تمامی این سوالات استراتژی تولید محتوای رپورتاژ را مشخص می کنند.
- ✅ از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند.
- با انتخاب یک عنوان خوب یا بد، شانس خوانده شدن مقاله ی شما می تواند چند برابر افزایش یا کاهش پیدا کند.
- به احتمال بسیار زیاد، روزانه با انواع تبلیغات در رادیو، تلویزیون، پادکست یا فیلم های آموزشی روبرو هستید.
شرکت داده آسان ایرانیان توانست از رتبه شش شورای عالی انفورماتیک به رتبه چهار ارتقا پیدا کند. پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می شود. امکان همکاری با سایت هایی که فعالیت آنها مغایر قوانین کشور است وجود ندارد. امروزه زندگی انسان وابسته به چند چیز بسیار مهم می باشد، یکی از ان ها گوشی های هوشمند است که تغییرات بسیاری را در زندگی انسان ایجاد کرده است .
هزینه رپورتاژ چقدر است؟
با خرید رپورتاژ آگهی می توانید مشتریان جدیدی پیدا کرده و همچنین، موجب ارتقای جایگاه وبسایت خود در موتورهای جستجو شوید. می توان به صورت مستقیم، سایت هایی که با کسب و کار و هدف انتخابی مرتبط باشند را مشخص کرده و راه های تماس با مدیران آن سایت را پیدا کرد. سپس با مذاکره با مدیران و گرفتن قیمت رپورتاژ آگهی، با آن ها به توافق رسید. این روش سخت و وقت گیر است و تنها مناسب کسب و کارهای بسیار تخصصی است که تعداد سایت هایی که مناسب رپورتاژ آن ها بوده، کم باشند.
تفاوت رپورتاژ آگهی با مقاله بلاگ در چیست ؟
به خصوص اگر محتوای مقاله ای که ارائه داده اید، جذاب و با کیفیت بوده و توانسته باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. البته همیشه استثنا وجود دارد، اما بیشتر وب سایت ها، رپورتاژها را حذف نمی کنند. همین باعث می شود تا کاربران بیشتری با برند و محصولات شما آشنا شوند. پس زمان را هدر ندهید و برای ارتقای محبوبیت و شهرت برند خود، یک محتوای ایده آل تهیه و آن را در یکی از وب سایت های معتبر و پربازدید منتشر کنید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
رپورتاژ آگهی چیست تاثیر رپورتاژ در سئو چگونه رپورتاژ بنویسیم-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک